تعمیم قضیه های هندسه مسطحه در فضا

author

  • جمشید حسینی
Abstract:

This article doesn't have abstract

Upgrade to premium to download articles

Sign up to access the full text

Already have an account?login

similar resources

هندسه مسطحه فازی: نقاط، خطوط و صفحات

چکیده در این پایان نامه تعریف یک نقطه فازی در صفحه را به فضای سه بعدی گسترش داده وبا استفاده از یک بردار جهت خطوط فازی را در فضا را به دو روش تعریف می کنیم: فرم پارامتری و فرم متقارن. رابطه ی بین این دو فرم، خصوصیات کلی و اساسی خطوط فازی بررسی می شود. سپس صفحات فضا را تعریف کرده و خصوصیات کلی آنهارا مورد بحث قرار می دهیم. اشتراک صفحات فازی مطالعه و یک قضیه مشخص کردن از صفحات فازی اثبات می شود.

15 صفحه اول

هندسه ابررویه های فضا فرم ساساکی

در این پایان نامه به مطالعه ابر رویه های فضا فرم های ساساکی پرداخته و این ابر رویه ها را در شرایطی چون خمیدگی ثابت هولومرفیک ضعیف، عملگر شکلی برگشتی، ‎d‎-برگشتی، موضعا متقارن بودن و همچنین با عملگر ژاکوبی تعویض پذیر روی میدان برداری مشخصه را مورد مطالعه و بررسی قرار می دهیم. بعلاوه ابررویه هایی با شرط خمیدگی هولومرفیک ضعیف ثابت را در فضای مختلط تصویری بررسی می کنیم. همچنین ابررویه های فضای کنمو...

15 صفحه اول

تعمیم فرم (?, ?)-فضا

فرم فضای ساساکین تعمیم یافته نخستین بار در [ 1] معرفی شده است . از آن در [ 2]و نامساوی چن در [ 3] و ساختار زیرمنیفلدهای شیب دار جانشین شده در[ ?]،cr-زیرمنیفلدهادر [ ?] بررسی شده اند.همچنین انحنای ریچی تعدادی از زیرمنیفلدها در[ 8] وهمدیسهای هموار وموضعا متقارن در[ 9] ،وضعیت های متقارن دیگر در[ 7]و غوطه وری حاصل ضرب تابدار در [ 10 ] مطالعه شده اند.

My Resources

Save resource for easier access later

Save to my library Already added to my library

{@ msg_add @}


Journal title

volume 7  issue 0

pages  -

publication date 1967-03-21

By following a journal you will be notified via email when a new issue of this journal is published.

Keywords

Hosted on Doprax cloud platform doprax.com

copyright © 2015-2023